ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
ОКРЪЖЕН СЪД ПЛОВДИВ, бул.Шести септември №167, За: Таня Влайкова , Детелин Давидов, БЪЛГАРИЯ 4000, ПЛОВДИВ, Тел.: 032 656233 ; 032 656235, E-mail: pvokrsad@dir.bg, Факс: 032 623129
Място/места за контакт: гр.Пловдив, бул.Шести септември №167
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.os-plovdiv.com.
Адрес на профила на купувача: http://www.os-plovdiv.com/kupuva.html.
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на електрическа енергия на ниско напрежение с включени разходи за небаланси за нуждите на
Окръжен съд Пловдив
КОД СЪГЛАСНО ОБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
09310000
Описание:
Електрическа енергия
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ:
Прогнозното количество електрическа енергия е 326,53 МВтч. и не е обвързващо за Възложителя. Прогнозната стойност на обществената поръчка е без включено ДДС.
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Сградата на Окръжен съд Пловдив, гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 167
NUTS:
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Участниците в процедурата трябва да са лицензирани като търговец на електрическа енергия, съгласно чл. 39 т. 13 във връзка с чл. 69 и чл. 69а от Закона за енергетиката и координатор на стандартна балансираща група. Участникът трябва да притежава лицензия за дейността „търговия с електрическа енергия”, включително за дейността „координатор на стандартна балансираща група” в съответствие със Закона за енергетиката (ЗЕ) и другите относими актуални нормативни актове, както и с административните актове, издадени от Държавната агенция за енергийно и водно регулиране /ДКЕВР/. Участникът в процедурата следва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или друг еквивалентен. Участникът следва да разполага с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – online. Участникът следва да има и други членове в балансиращата група, с консумация равна или близка до консумацията на електроенергия на Възложителя. Участникът в процедурата трябва да декларира потвърждаване на възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество. Участникът следва да декларира, че има изпълнен/-и договор/-и с еднакъв или сходен предмет на поръчката с предишни възложители или постоянни партньори.
Изисквания към изпълнението
Участникът, избран за изпълнител, трябва да предостави на Възложителя услуга по прогнозиране на потребление и да поеме за своя сметка разходите по балансирането. Участникът, избран за изпълнител, следва да има възможност за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество. Участникът, избран за изпълнител, трябва да има изградена система за мониторинг на измервателна точка достъпна за Възложителя – online копие. По отношение на планирането и договарянето на конкретни количества нетна активна електроенергия се прилагат Правилата за търговия с електроенергия /ПТЕЕ/2014г./. Съответните действия по планирането и договарянето се извършват от Изпълнителя в качеството му на координатор на стандартната балансираща група.
Подробни указания във връзка с участието в настоящата обществена поръчка, условия за участие, изискуеми документи и изисквания на Възложителя към участниците и към подготовката на офертата се съдържат в одобрената от Възложителя документация към публичната покана. Поканата, ведно с одобрената документация за участие и образци са публикувани на интернет адреса на Възложителя www.os-plovdiv.com, раздел „Профил на купувача“.
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Оферта могат да подават всички участници, които отговарят на предварително обявените условия от Възложителя. Офертата следва да съдържа минималното съдържание по чл.101в от ЗОП, както следва: 1. Списък на приложените документи , подписан и подпечатан от участника; 2. Оферта (по образец) – Прил. № 1; 3.Техническо предложение (по образец) – Прил. № 2; 4. Ценово предложение (по образец) – Прил. № 3; 5. Срок на валидност на офертата. 6. Представяне на участника, което включва: а/ посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата (по образец)- Прил. № 4; б/ Декларация по чл. 47 ал. 9 от ЗОП (по образец) – Прил. № 5; 7. При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Документи по чл. 56 ал. 3 ЗОП; 8. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП: а) списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка, в съответствие с чл. 51 ал. 4 ЗОП (по образец)- Прил. №6; б) валиден лиценз, издаден от ДКЕВР за „търговия с електрическа енергия“ съгласно Закона за енергетиката, включващ дейността „координатор на стандартна балансираща група” – заверено от участника копие; в) сертификат на участника за въведена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или друг еквивалент (заверено от участника копие); г) документ, удостоверяващ, че участникът разполага с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя on line – оригинал или заверено копие; д) списък-декларация за броя на членовете на балансиращата група с консумация равна или близка до консумацията на електроенергия на Възложителя - свободен текст, оригинал; е) декларация за потвърждаване възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество - свободен текст, оригинал; ж) общи принципи (методика) за разпределяне на небалансите в рамките на балансиращата група – оригинал или заверено копие; 9. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55 ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8 ал. 8 т. 2 от ЗОП (по образец) – Прил. № 7; 10. Видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители; 11. Декларация за конфиденциалност по чл. 33 ал.4 от ЗОП (по образец)- Прил. № 8; 12. Декларация за приемане клаузите на проекта на договора (по образец) – Прил. № 9;13. Др. информация, посочена в документацията за участие. Не се допуска представяне на варианти в офертата. Срок на валидност на офертата – 60 кален. дни, считано от датата на подаването й. Съдържанието на офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника (или упълномощен представител) лично, по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка или куриерска служба. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, лице за контакт, телефон и по възможност факс и електронен адрес, наименованието на предмета на поръчката. При приемане на офертата върху плика се отбелязва поредният номер, датата и часът на получаването. Офертата се представя на адрес: Пловдив, Окръжен съд, бул. „Шести септември” №167, ет.1, ст.119 – административен секретар. Отварянето на офертите ще се извърши при условията на чл.68, ал.3 от ЗОП на 18.02.2016 г. от 10.00 ч. в сградата на Окръжен съд Пловдив, партерен етаж, зала№1. Допълнителна информация на http://os-plovdiv.com/kupuva.html.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА: